Exchange Gift | miss fluffy


Wednesday 27 December 2017

Exchange Gift


Minggu lepas ada join dengan colleagues untuk Christmas Exchange Gift. Syaratnya kena beli hadiah minimum RM30 je. Biasa la bila colleagues ramai perempuan macam-macam la benda nak buat. HAHA.



Aku beli set mandian dekat Guardian dalam packaging khas untuk Christmas Gift. Cute packaging. Bertuah siapa dapat hadiah aku. *Mampu puji diri sendiri je

Aku dapat apa?
Multi purpose boxes. 
I guess.........㋛



I is tak happy dengan hadiah tu.
Sebabnya:
1. Tak patuh syarat hadiah minimum RM30.
-- I even can sure yang kotak ni semua lebih kurang RM10
2. Spoiled my mood.
-- Orang lain happy je dapat hadiah best tapi I buka je pembalut tengok hadiah terus menangis T_T
3. Not fair.
-- I know 'pemberi hadiah' dapat hadiah best and totally not worth dengan apa yang dia bagi.

And maybe aku tak join dah. HAHA orang mesti cakap alah macam budak-budak tapi bagi aku bila aku bagi 100% komitmen untuk cari hadiah macam syarat yang ditetapkan bila benda macam ni berlaku aku jadi kecewa. Aku pusing satu shopping mall tau sambil fikir nak cari hadiah yang best mengikut bajet.

So nasihat aku, kalau rasa kedekut jangan join. Kesian orang yang jadi mangsa. Aku anggap bukan rezeki aku. Takpelah, I is redha.

♥ps: Kalau nak diri sendiri gembira, kita kena belajar gembirakan orang dahulu.

1 comment:

  1. huurm ni mesti last minute ni cari main rembat je.. maybe nxt time kena kasi resit skali hehe..

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️