Draft, draft, draft!! | miss fluffy


Tuesday 20 August 2019

Draft, draft, draft!!


Aku memang salute dekat blogger yang hari-hari berjaya post entry. HAHA aku sebulan sekali nak post entry pun payah. Kering sangat kadang tu, kekangan masa pun ye jugak.

Tadi cuba la buka draft, banyak jugak belum aku post. Semuanya belum letak gambar. Nampak tak betapa malasnya aku nak transfer gambar dari phone ke laptop.

Just nak tanya korang, kalau aku post draft yang lama-lama tu ok lagi tak? Ke dianggap basi? HAHA Bagi la pandangan korang ye. Thanks♥


6 comments:

  1. bergantung kpd isi draft tersebut. kalau kupas pasal isu semasa, maka basi la ia.

    ReplyDelete
  2. pos je. basi pun tak berbau gitu. still new kalau publish. no problem lah. salute gak yg rajin update hari hari tu. kalau fiza masa ada idea dan ada cerita je lah update

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kan..tapi saya ni memanjang takda idea..tambah malas..kikik;p

      Delete
  3. Kan? Saya salute dorang ni.
    Bagi saya okay je sebab saya perasan, kalau saya post draft yang lama, takde siapa pun perasan anything old. So, I think it is okay to post an old drafts.

    Draft saya ada 74 and semua dah siap bertulis cuma tak letak gambar lagi. Malas nak edit and korek dalam hard disk. Tapi saya tetap nak publish jugak so far pelan2 dah saya publish hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. so draf saya yang lama² nanti nak pos. sama lah, kalau nak transfer gambar ke laptop punyalah malas..;p

      Delete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️