Peluang & Tindakan:) | miss fluffy


Wednesday 23 April 2014

Peluang & Tindakan:)


Sebelum ni ada aku membebel pasal cari side income kan? (LINK) So Alhamdulillah, in this week ada peluang yang sebenarnya dah lama terbentang depan mata dengan pantas aku rebut. Fikir banyak kali jugak bila nak menambah pendapatan ni tapi kita kenalah berkorban sikit. Mana ada benda yang senang dalam dunia ni kan. Bukan senang nak hidup senang dan bukan susah nak hidup susah. Am I right?

Now aku dah bertindak. Mahu ubah hidup. Dengan usaha dan bantuan dari rakan sekeliling berserta doa dan yakin yang rezeki Allah itu luas aku mencuba. Bukan pelaburan skim cepat kaya duduk goyang kaki sahaja. Memang kita kena usaha tapi InsyaAllah hasil yang kita dapat boleh membantu meringankan beban hidup kita.

Secara positifnya semua orang diberikan peluang untuk berjaya dalam hidup mereka. Yang membezakannya adalah adakah kita bertindak selepas mendapat peluang tersebut atau hanya melihat dan tidak ambil tahu. Semestinya tindakan itu harus disertakan dengan usaha, doa dan tawakal.

Yang masih mencari-cari side income yang boleh membantu anda, pls don't hesitate to email me at 
ben.mime89@gmail.com

InsyaAllah, korang bantu diri korang dan aku juga akan bantu korang. Tak salah mendengar penerangan dulu kan. Semua keputusan ada ditangan korang. Dan yang penting bimbingan dan tunjuk ajar secara online akan diberikan. Kita tak bergerak sendirian:)

jatuh.png

7 comments:

  1. Assalamualaikum.... Macam mn tu kk... Nasuha memang tengah cari kerja untuk dpt side income....tp tak ada kerja yang sesuai...


    Nasuha klik Nissan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm, mudah je nasuha. Dengan modal yg rendah kita boleh generate income. Yang penting kena RAJIN USAHA. InsyaAllah dipermudahkan jika niat kita betul. Nasuha email sy, nt sy akan explain semuanya:)

      Delete
  2. betul betul menusuk jantung ku hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe alamak smp menusuk jantung tu...jom bt side income ni fiqa! ^^

      Delete
  3. hurmmm betul tu.bkn senang nk senang.tp nk ssah je senang.sy dh rasa :)

    ReplyDelete
  4. bagus2.. saya pun sekarang tgh fikir nk buat apa sementara dapat panggilan lepas grad nnti.. lama jugak tu..

    ReplyDelete
  5. yahh gedlak kak mimi. maybe akak boleh mula dengan jadi droppshipper? best gakk :D

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️