My first step:) | miss fluffy


Monday 4 June 2012

My first step:)

Assalamualaikum.


Langkah pertama dalam memulakan penulisan baru. Blog baru. Hehe. Aku merasakan aku harus melakukan penghijrahan. Dah lama aku fikirkan okeyy. Cuma ada rasa ragu-ragu, 50%-50%, ahhh macam-macam lah. Hewhewhew~ still sayangkan lagi blog lama but I have my own reasons to close that blog. Let bygones be bygones. Cewahhh speaking gitu aduhainye pun. 


Untuk yang baru biarlah semuanya berbau positif. Aku dah xmau jadi negative thinker lagi. Serikkk;p Hahaha. Tak best lansung tauu. Mungkin akal yang belum matang ditambah emosi melampau tenuk buat aku nak tulis je kan semua benda buruk. Bhahaha. Shame on me. *sigh


Hopefully, this time I've learned what a matured woman should do, thinks, acts and etc. Yeahh pengalaman mematangkan seseorang. I admit it. So, on this blog I will try *pheww to write the positive things. No more gaduh-gaduh, no more benci-benci. I will try. Hahaha Insyaallah^^


So, lets start babyyyy!!!jyeahh!! Datang dah perangai sawan aku. Hahaha. Hidupkan penulisan dengan kegembiraan not with sorrow or hate. 
Bak kata one of the bloggers (I don't remember who)  
" Saya tak akan menulis blog ketika sedih atau marah. Takut penulisan akan berbau kebencian, kemarahan atau kesedihan. Lebih baik blog ditulis dalam keadaan gembira kerana penulisan yang dihasilkan akan menjadi lebih baik".
Wooo rasa tak percaya aku yang taip entry nih-.- Hehehe.


By the way, aku harap semuanya akan menjadi baik-baik sahaja. We don't know what will happen later but we can prepared it earlier right? Hahaha apa aku merepek haaa? Err whatever la baby.
Harap semuanya menjadi lebih positif!!^^


credit: Google


p/s: First and foremost.....:)

2 comments:

  1. hehe..ok menanti penulisan awak ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah, minta ada idea mencurah-curah nak tulis. Hehe

      Delete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️