Aku dengar dia sebut 'Jingle Bell' je~ | miss fluffy


Wednesday 25 December 2013

Aku dengar dia sebut 'Jingle Bell' je~


Semalam kawan office aku bagi video ni through email. Aku takleh view. Biasalah kena block bagai.
So tadi buka, eh? Haha aku gelak sorang². Comel giler video. Sempena Hari Natal rupanya.
Lagu tu yang buat aku tergelak~ Huhu Rasanya video dari Nickelodeon kot. 





Jom tolong click sini:

Rokok haram spt jenama John memang diseludup oleh sindiket jenayah. Berhentilah menyokong penjenayah! (LINK)


The life you've always wanted is right here. Find out how you can #LiveLifeAmplified now! (LINK)

Dah click bagitau ye. Nanti aku balas click² juga^^

8 comments:

  1. dh klik.. tu link churp2 kan.. dah try 8share..? heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks!! yep betul..churp² ni baru register je sbnrnya..:P
      8share pun belum try lg..hihi..

      Delete
  2. ala-ala rentak TamilWood dah.. haha.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha betul²..comel je dgr pronounce depa...hikss~

      Delete
  3. Menabung inti & inti di sini.. :D

    ReplyDelete
  4. done klik2. comel sungguh cartoon tu :)

    ReplyDelete
  5. dah click chrup-churrup..hehe...btw, nak kena tunggu sampai umah baru leh tengok sbb biasanya, time kat opis nie, streaming media tak boleh play..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. tak dapat buka.. internet tak berapa laju malam ni..

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️