Keinginan wanita | miss fluffy


Monday 11 June 2012

Keinginan wanita

Assalamualaikum.


Tetiba kali ni bercakap pasal keinginan pulak kan. Huhu 
*macam-macam aku =,=' 
Memang tak dinafikan semua manusia punyai keinginan. Sanggup lakukan apa saja untuk penuhi keinginan mereka. Tapi kali ni aku kecilkan skop keinginan kepada keinginan seorang wanita.


Idea tercetus dari mak aku sebenarnya. *I love you mommy!!^^ When my mom talk about desire. Bukan keinginan nafsu, materialistic, keduniaan but it is a desire that every single Muslim women want it. Yeah, I admit. I want to fulfill that desire too. What it is, haa?


Sebenarnya ia adalah keinginan setiap wanita untuk melihat atau mendapatkan suami yang boleh menjadi imam mereka ketika bersolat. Itu yang mak aku cakap. Seriously, sebelum ni tak terlintas pun dari hati aku ni. But, someone from a part of my family told my mom about her desire. Yes, the desire that I've mention above. Frankly speaking, I'm not a perfect person and also not so good in Islamic matters but in deep of my heart I say "I want that feel too". Perasaan bila kehendak paling teratas dapat dipenuhi. Mesti hati berbunga sakura riang kan? Heee.


Mak aku cakap jahat mana pun perempuan tu, bebas mana pun perempuan tu, sebaik mana pun, seburuk mana pun, semulia mana pun. Mana-mana wanita Islam di dunia mahukan itu. Betul kan? Aku rasa betul. Korang rasa? Entah, korang je tau. Hahaha;p


"Kau tak alim pun sibuk-sibuk nak bakal suami alim? Layakkah?" Ermm, siapa lagi yang akan membimbing kalau bukan orang yang tinggi ilmunya. Tak macam tu ker? Ini pendapat aku. Kalau yang bagus dipasangkan dengan yang bagus tentulah hasilnya super bagus kan? Tapi kalau yang tak bagus dipasangkan dengan yang tak bagus juga, apa hasilnya ye? Ada akal fikir. *Suruh orang fikir lagi minah ni. Huhu. So, mungkin yang bagus diciptakan untuk membaguskan seseorang yang tak bagus.  Faham!! Boley macam tu?;)


Mungkin ada betul dan ada salahnya. Terpulanglah pada kita untuk ambil yang terbaik atau sebaliknya. Tapi mana ada manusia mahukan yang terburuk untuk hidupnya kan. Cuma mungkin jalan/cara yang dilalui mahupun dipilih itu berbeza. Ikut rasa masing-masing lerr:)


Keinginan wanita untuk melihat suami atau menjadi imamnya ketika bersolat bersama.


InsyaAllah, penuhi keinginanmu wanita. 


p/s: Belum terlambat untuk melakukannya bagi pasangan yang halal. Better late than never;) Chill ladies. Oh yeah, no picture for this entry. Bhaha.

2 comments:

  1. keinginan seorang lelaki cmne lak? haha :P

    http://encikcopypaste.blogspot.com/2012/06/cute-kecomelan-terlampau-versi-bayi.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. keinginan lelaki??err ko la bt ye..haha mn la eden tau ha...

      Delete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️