Jom mengundi~ (ノ^_^)ノ | miss fluffy


Saturday 4 May 2013

Jom mengundi~ (ノ^_^)ノ

Assalamualaikum.

Nampak betapa excitednya tajuk aku? Sama excited macam baru lepas ambik gambar dengan Aaron Aziz. Haha first time ni aku belajar nak memangkah pemimpin yang berkaliber. Ingat senang ke nak decide. Sama susah macam nak pilih antara Aaron Aziz atau Adi Putra untuk buat marka.

Tak kisah lah nak undi timbang kati ke, bulan ke, roket ke, peta Malaysia ke, bintang ke pangkahlah. Kalau hang rasa yang tu benar telus berkaliber hemsem hang pangkah lah. Make a wise choice. Mak aku la kata ni. Aku nak bagi tips lebih aku pun noob lagi. Huhu.

Apa pun selamat mengundi kakak, makcik, adik, abang, pakcik, tokwan & seluruh Malaysian. Yang bukan Malaysian, hang jangan kalut! Tengok saja. Hihi.

Aku kasik la tips yang TV tengah tunjuk tanpa henti sekarang ni.



5 comments:

  1. MF~ buuaat pilihan yg terbaik! =)

    ReplyDelete
  2. Yeah, selamat mengundi. Buat pilihan yang betul utk masa depan nusa bangsa! Hah, smgt betul.

    ReplyDelete
  3. selamat mengundi!

    taknak aaron aziz atau adi putra.. nak shaheizy sam.. eh? haha!

    ReplyDelete
  4. selamat mengundii~ ^^

    ReplyDelete
  5. selesai sudah pemilihan rakyat....

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️