DIA ada. | miss fluffy


Wednesday 19 February 2014

DIA ada.


Dia ada.
Saat aku gelisah.
Bila hati tak tenteram. 
Masa aku dalam kesusahan.

Dia tolong.
Hilangkan resah.
Damaikan hati.
Ringankan penderitaan.

Dia cuma mahu uji hambanya.
Mahu tengok mampukah hambanya tempuhi.
Ingatkah hamba ini padaNya.
Doa, usaha & tawakal.
Percaya padaNya.
Itu yang penting.

Ya Allah,
Ampunkan aku sekiranya aku terlupa padaMu.
Aku hamba yang lemah.
Aku perlukan Mu.
Aku hanya ada kamu.
Walaupun aku sendiri ketika itu.

Jummah Mubarak ❤ | via Tumblr
Source: We Heart It

15 comments:

  1. we are never alone and Allah is always with us...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Semoga kita sama-sama tabah kan cik Mime.. :')

    ReplyDelete
  3. allah sentiasa ada dengan kita.

    ReplyDelete
  4. Nobody else can be a good listener as He is, and nobody can be a good helper as He is. Don't be ashamed to ask for His help, instead be ashamed of not asking His help in anything we do.

    ReplyDelete
  5. ALLAH sentiasa bersama kita :D

    ReplyDelete
  6. Setuju :)

    Mohon singgah ke blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  7. serius, zam suka gambar tu.. nice one

    ReplyDelete
  8. dan sesungguhnya Allah itu Maha Melihat, Maha Mendengar dan Maha Mengetahui :)

    ReplyDelete
  9. amin...semoga Allah s.w.t sentiasa melindungi kita...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. Dia sentiasa ada. kita sedih, kita gembira, bila2 dan mana2 Dia sentiasa ada. :')

    ReplyDelete
  11. Allah sentiasa ada di sisi kita si saat suka dan duka..

    ReplyDelete
  12. ALLAH always with us :')

    ReplyDelete
  13. ye..btul.ada setiap saat..sentiasa dekat dgn kita..lebih dekat dari urat leher kita sdri...
    SUBHANLALLAH!

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️