Propa semata-mata~ | miss fluffy


Wednesday 26 February 2014

Propa semata-mata~


*Internet kami yang terpantas! Langgan sekarang!!
*Percuma internet 30MB dengan hanya tambah nilai RM30.
*Internet kami yang paling laju dan pantas!!

Semua ayat manis-manis. Sampaikan aku pun hanyut dengan ayat pemanis depa.
Tapi bila langgan. Nak loading Facebook ambik masa berpuluh-puluh minit. Tu pun tak complete. Bila buka instagram, lagi la. Gagal terus. Nak komen? Sila cuba lagi. Padiaaa ni??!!

Indah khabar dari rupa. Aku takmau la cakap telco mana tapi ini nasihat aku sebagai pelanggan hampa. Nak iklan gempak boleh tapi action tu biarlah seiring dengan iklan tadi. Kalau betul internet korang yang terpantas, kenapa time aku guna lembap mengalahkan siput? Nak kata tempat aku takdak coverage? Masalahnya duduk kawasan lain pun sama jugak lembapnya. Buat sakit hati je, beli MI mahal-mahal, tapi tak berguna. Sebab slow sangat. Sangat-sangat. Kalau sikit-sikit aku boleh consider lagi kot.

Ok tau. Semua pasal keuntungan. Peduli apa dorang dengan keluhan pengguna "kecil" macam aku ni. Kehkeh.

p/s: Bab internet slow complaint je aku ni  kan. Haha memang!!

Cotton Candy | via Tumblr

7 comments:

  1. akak kalau internet slow connection pun hangin dear...

    ReplyDelete
  2. Setakat ni sy pakai telco mexis,umobaile & latest digi. So far rasanye mexis paling ok. Umobile pakai kalau nak tetiba rasa nk online guna broadband kat laptop, nak BW or update entri di hari cuti..just topup rm5 (750mb) utk satu hari penggunaan. Mexis pakai utk monthly punye intenet rm30 (1.5 gb) & DG untuk intenet kalau balik kg, amik pakej rm15 utk seminggu (500mb) sbb kg line DG je yg okay..

    ReplyDelete
  3. Bagitahu je Telco mana cik Mime.. kasi warning sikit sama depa. Heheh.. (:

    ReplyDelete
  4. Fara guna celcom . Okay . Hari-hari lajuu . Hehe ♥

    ReplyDelete
  5. ahaha.. maxis la tu. ceh. xpayah dok langgan. nyampah mak.

    ReplyDelete
  6. buka mime sorang... kalau jadi mcm tu kat saya, saya pun marah... hehe

    ReplyDelete
  7. biasa la tuh. marketing strategy. kalo x, camne nak tipu customer kan...

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️