Lailatul-Qadar | miss fluffy


Friday 14 April 2023

Lailatul-Qadar


Salam Ramadhan meskipun sudah berada di 10 malam terakhir.

Apa khabar Ramadhan kita kali ini?
Makin meningkat angka pada usia, makin rasakan sedikitnya 'tanaman' aku di dunia.
Apakah cukup bekalan untuk aku tuai di sana nanti?

Cukupkah usaha aku Ramadhan kali ini untuk memberatkan buku amalan aku?
Sesal masa berlalu takkan kembali.
Di malam-malam terakhir, semoga aku tidak malas, tidak letih, tidak leka.
Moga bertemu malam paling istimewa hadiah Allah untuk umat Muhammad.
Moga aku ambil pemberian kali ini dengan seikhlas hatiku.
Moga segala yang aku lakukan diterima Allah.

Jom kita sama-sama kejar dan rebut hadiah ini☺



No comments:

Post a Comment

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️