Hujan | miss fluffy


Tuesday, 17 February 2015

Hujan


Alhamdulillah.
Hujan turun dengan lebatnya petang ini.
Dah lama rasanya tak hujan.
Sekurang-kurangnya hujan petang ini membasahi tanah yang kering kontang.
Tumbuhan bergembira.
Suhu yang panas berkurangan.
Ramai insan tersenyum dengan hujan hari ini.

Alhamdulillah.
Inilah rahmat dari-Mu

2 comments:

  1. Hujan rahmat. :)

    tetiba rasa macam nak nyanyi lagu allahyarham sudirman, hujan. hehe

    ReplyDelete
  2. kat kulim ni pun alhamdulillah, dah turun hujan selasa ari tuh.

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.