#40 Wordless Wednesday | miss fluffy


Wednesday, 13 November 2013

#40 Wordless Wednesday



Sumpah rasa nak bela sekoq rabbit fluffy ni!! >.<

14 comments:

  1. Fuhh.. gebu.. tp klu kena jangkit kutu masak jugak ni huhu.. salam Rabu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? jenuh nak membeli ubat kutu pulak..wahaha

      Delete
  2. Salam. Wowwwww!!

    Nak jugak! hahaha,
    Hurmm..budak kecik menyorok pun boleh ni,haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm. Ha kan? Kalau gitu senang la, mcm2 boleh sorok dlm bulu dia:P

      Delete
  3. geramnyaaaaa!!!!!

    ini betul miss fluffy dan rabbit fluffy nya.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh buat tajuk buku pulak.."miss fluffy dan rabbit fluffynya" hehe

      Delete
  4. Replies
    1. Nak kena belanja tu tak mampu la. Tak tau nak carik baka kt mana. Haha;P

      Delete
  5. gebunya.. mesti best buat teman tidur ni.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti lena tidur peluk rabbit ni.. ;)

      Delete
  6. comel nyee.. haha jangan gugur bulu sudah ! :D

    ReplyDelete
  7. perghhh dapat peluk buat bantal pun sedap jugak. tak keluar 3 hari 2 malam aku dr bilik. hahaha!

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.