Alhamdulillah...Hujan :) | miss fluffy


Monday, 6 July 2015

Alhamdulillah...Hujan :)


Setelah lama tak hujan. 
Akhirnya Allah turunkan titis rahmat ini kat kita. Alhamdulillah.
Sejuk rasa, lagi pun aku memang suka hujan. 
Dua hari lepas hujan turun lebat.

Tengok cuaca hari ni pun macam dah mula redup. 
Nampak awan hitam tu.
Mungkin nak hujan lagi :)


p/s: Apsal lengan doodle tu nampak gemuk sebelah, kurus sebelah? HAHA ampunkan aku. Doodle level kindergarten je aku mampu.

12 comments:

  1. Akak.. bila hujan turun jom baca.

    "Allahhumma Soyyiban Nafi'a"

    InsyaAllah setiap titisan hujan tu akan mendoakan kita ^_^

    ReplyDelete
  2. tu la, dah lama sangat kan tak hujan.

    ReplyDelete
  3. Dekat PJ pun hujan lepas subuh tadi :)

    ReplyDelete
  4. Betul.
    Syukur sangat sehari dua ni hujan turun.
    Kalau tak seminggu sebelum tu panas terik sampai kuning rumput dekat luar rumah.

    ReplyDelete
  5. betul2,kat sini pun baru hujan :)

    ReplyDelete
  6. Tempat sy ni baru je pg td hujan. Cuaca hari ni pun mcm mendung2 je. Alhamdulillah. Tak panas tak sejuk. Just nice kata org. Hehe

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..hujan juga kan? XD

    ReplyDelete
  8. kat sini pun pagi tadi hujan ...

    ReplyDelete
  9. hahahaa. doodle semua comey2 mcm zyra :)
    penang hujan tak terkata syoknya

    ReplyDelete
  10. sejuk sikit kan bila hujan nie.. pandai mimie lukis doodle.. =D

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah masih dberi nikmatnyaa..

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.