Bodoh atau bijak, siapa kita untuk menilai? | miss fluffy


Thursday, 9 July 2015

Bodoh atau bijak, siapa kita untuk menilai?



Hanya untuk peringatan. Apa pun dalam dunia ini hanya pinjaman. Jangan pandang orang lain macam dia takda masa depan. Perancangan Allah itu lebih baik. Kalau kita rasa diri kita hebat, jangan lupa ada Pencipta yang MAHA HEBAT. Kejayaan apa pun yang kita nikmati sekarang adalah nikmat & ujian dari Dia. Sejauh mana kita berpaling lupakan Dia atau sedekat mana kita mensyukuri rezekiNya.

15 comments:

  1. bodoh tu simpan, bijak tu tayang! ekekeke :p

    ReplyDelete
  2. setiap orang sebenarnya pandai, tapi dalam bidang berlainan.. so, tak payah pandang rendah kat orang. maybe org tu kurang pandai dalam bidang kita, tapi mesti ada bidang lain yg dia lebih pandai dari kita...

    ReplyDelete
  3. masing2 sudah ditentukan rezeki dan tahap ujian.. sapa yg suka fikir cetek ni. ish

    ReplyDelete
  4. huhu isu agak hangat ni. kondem teruk2 tu ke lambang yang mereka kata mereka bijak kan?

    ReplyDelete
  5. salam ..
    yup..agree wif that...

    ReplyDelete
  6. betul tu.. bijakkah dengan mengatakan orang bodoh... itu lebih kepada memperbodohkan diri sendiri.

    ReplyDelete
  7. Jom Singgah Blog Saya

    Koleksi Resepi emak
    http://koleksiresepiemak.blogspot.com/

    Info Muzik Terbaru
    http://muzikmp3terbaru.blogspot.com/

    Info Filem Terkini
    http://filemhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. eh kenapa nie mcm emo jer mimie..tak mau..tak mau.. chill okey.. =D

    ReplyDelete
  9. Setuju sgt. Walau tnggi pun mane kita siapa kita untuk mmbodohkan ssorang

    ReplyDelete
  10. betul tu..berjaya tahap mane pon kite,,jgn sombong..jgn angkuh dgn org lain..

    ReplyDelete
  11. Betul tu :)
    Semuanya hanyalah pinjaman sementara dariNya
    _____________________

    Reply Your Comment at http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com/2014/12/officially-wife.html

    Maceh Mimie (^_^)

    ReplyDelete
  12. kita tiada apa.. semua hanya pinjaman dari Dia..

    lama menyepi.. hehehe

    ReplyDelete
  13. ya.. stuju..
    atitud tu melebihi sgalanya..
    x guna bijak.. perangai hancur..
    biar kurang bijak.. tapi perangai ..alhamdulilah..
    tak bijak boleh belajar :)

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.