Dulu dan kini | miss fluffy


Friday, 29 December 2017

Dulu dan kini


Zaman dulu:
Note RM10 dalam dompet.
Gaji Isnin depan. 

Cukup untuk minggu ini!


Zaman sekarang:
Note RM50 dalam dompet.
Gaji Isnin depan.

Cukup untuk hari ini!

Kasihan(˘_˘٥)

♥ps: Contoh saja tau. Jangan kecam aku plak kata perbandingan aku tak logik la bagai. CONTOH..... HAHA

3 comments:

  1. Kalau Hana pulak tak payah check dompet.Memang dah sedia maklum takde isi.hohoh maklumlah sejak cerai dengan Mr.SPM ni Hana dah kehilangan royalty.T_T Tu lah waktu zaman hari2 terima gaji tu tak nak menabung! T_T hmm... *psstt! sorry tertekan butang follow pulak!

    ReplyDelete
  2. agak la..kne dah tu..dulu lain..sekarang lainn..eh..boleh menyanyi plak..haha

    ReplyDelete
  3. memang terasa sungguh nilai duit skrang.. CT tngk belanja anak2 buah ke sek pun kemain.. dulu mak ayah kasi rm5 da heaven sngt ni sehari rm10 apekah ? jenuh parents nak tanggung. kalo tak bagi takot anak2 x makan..

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.