Mango Float di Kedai Makan | miss fluffy


Monday 5 February 2018

Mango Float di Kedai Makan


Drama Pendek 2018
Ismail Marzuki: Hello Ahmad Mustakim, kau tunggu aku dekat mana?

Ahmad Mustakim: Ya Ismail Marzuki, aku tunggu kau dekat Kedai Makan.

Ismail Marzuki: OK tapi kedai makan dekat mana Ahmad Mustakim?

Ahmad Mustakim: Kedai Makan dekat Jalan Mergong la Ismail Marzuki.

Ismail Marzuki: Aku tau la kedai makan dekat Jalan Mergong tapi kedai makan yang mana satu!?

Ahmad Mustakim: Ya Allah Ismail Marzuki!!! Kan aku dah cakap Kedai Makan dekat Jalan Mergong!!

Okey back to reality. 
Tadi tu drama je sikit.
Aku just nak bagitau, Mango Float dekat Kedai Makan ni sedap giler.


1st time aku cuba terus jatuh cinta. Teringat-ingat la sampai seminggu.
Next time kalau aku ke Alor Star memang wajib singgah kedai ini.
Ini map kedai dia. Aku pinjam dekat FB Kedai Makan. Hampa kena try tau!


♥ps: Menu dekat sini simple je tak banyak dan western food. Decoration kedai pun simple but unique.

8 comments:

  1. adehhhh terliur nyaa tengok air tu... btw, Zati klik tabung sini ye. (:
    http://nineteencapri.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, saya nak tanya pengurangan balik bayaran pinjaman mara bergantung kpd cgpa ke?

    ReplyDelete
  3. terliur tgk.

    hi jemput la join n meriahkan segmen GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2018/02/wonderful-march-giveaway-by-raydah.html

    ReplyDelete
  4. terliurnya tengok mango float tu

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️