My passion~ | miss fluffy


Saturday, 1 September 2012

My passion~

Assalamualaikum.

Seperti sedia maklum, aku memang suka dengan 'mereka'.
'Mereka' baik, comel, gedik. Kadang-kadang 'mereka' juga boleh jadi ganas, pemarah, mencederakan.
Tapi aku tak kisah. Sebab 'mereka' boleh buat hidup aku macam bunga sakura gugur *sasteranya-,-
Boleh buat aku senyum sepanjang masa. Dan yang paling penting, 'mereka' tak pandai buat aku jadi meluat nak melayan kerenah 'mereka' plus memang tak menyakitkan hati lansung lah kan.

Bahagia kan?
"Mereka"....................











Amacam? Haha, anak buncit yang baru lahir kat rumah sewa aku. Cute sangat!! Gemok macam ulat pulak tuh>,< Okey, aku memang tak boleh tengok depa ni. Geram!!;p

25 comments:

  1. haha asyiknya tidor smpai terjelir lidah...LOL. kucing kecik putih tu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe..mcm tau je org nk snap dia pun buat la aksi cute;p

      Delete
  2. alalaa... comey nye..
    kucing miz pun baru beranak..
    31 ogos semalam..
    anak merdeka.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahaha, mmg anak merdeka tuh..kucing ni beranak 30/8..awal sehari la pulak

      Delete
  3. Replies
    1. hehe tak suka xpe...jgn pukul sudah;p

      Delete
  4. serius kiut kucing yg terkeluar lidah tu. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cute kan?mulut dia merah pulak tu..rs nk kiss je;p

      Delete
  5. Replies
    1. hehe nak ke?meh la dtg ambil..hehe;)

      Delete
  6. errmm...kecik nya ! tido sampai tergolek2...

    ReplyDelete
  7. lagi satu kembar cik tikah, cik tikah pun suka kucing. gua ni anti kucing. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kembar suka kucing lah ni?awat cik piraaa anti binatang comel nih...huhu;p

      Delete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.