Baju Kurung Moden 2014 @ ZALORA | miss fluffy


Tuesday 5 August 2014

Baju Kurung Moden 2014 @ ZALORA


Baju kurung memang sinonim dengan pakaian masyarakat Melayu. Malahan pada masa kini baju kurung juga turut digemari oleh bangsa lain seperti Cina dan India. Nampak manis dan sopan dilihat apabila seseorang wanita itu mengenakan busana ini.


Sebut sahaja baju kurung, di fikiran ini mulalah terbayang pelbagai warna, corak dan rekaan yang cantik. Kini, pengayaan baju kurung boleh dipelbagaikan dan tidak terhad seperti dahulu. 

Baju kurung boleh digayakan dengan pelbagai jenis aksesori yang sesuai untuk tampil lebih menawan. Kalau dulunya, bila pakai baju kurung saja mesti dikatakan mahu menghadiri majlis formal. Tak pun pergi kenduri. Tetapi kini persepsi sebegitu telah berubah. Tidak hanya tertumpu di dalam majlis formal, kenduri kendara mahupun di hari perayaan malah baju kurung boleh dipakai ke mana-mana sahaja. Tambahan pula, kombinasi warna seperti ‘color block’ membuatkan padanan baju kurung semakin menarik dan mampu menyerlahkan keanggunan si pemakainya. 



Selain itu, rekaan baju kurung juga memainkan peranan yang penting. Contoh yang dapat kita lihat masa kini, rekaan baju kurung moden nampak lebih anggun dan direka mengikut kehendak dan pilihan pelanggan. Rekaan dengan sentuhan moden juga mampu menarik minat wanita untuk memiliki dan memakainya.

Jika anda tercari-cari baju kurung dengan rekaan yang terkini, Zalora Malaysia ada menawarkan baju kurung yang mungkin akan membuatkan anda jatuh hati. Dengan rekaan yang terbaru dari pereka-pereka fashion yang cukup terkenal semestinya anda menjangkakan harganya sangat mahal bukan? Tetapi di Zalora anda boleh dapatkan baju kurung jenama terkenal ini dengan harga yang istimewa dan berpatutan malahan mampu dimiliki oleh setiap orang. Jadi kepada yang mahu mencari baju kurung yang bersesuain dengan anda, jangan tunggu lagi. Layari Zalora untuk mencari rekaan baju kurung yang anda minati dengan harga yang berpatutan!



Fesyen baju kurung moden 2014 ternyata lebih menarik berbanding dahulu. Lihat sahaja gambar-gambar baju kurung moden diatas. Rekaannya yang menarik telah mendapat sentuhan rekaan yang lebih moden. Ini ternyata memberikan nilai yang lebih stylish ke atas baju kurung moden 2014 terbabit. Bukan itu sahaja malah baju kurung wanita tersebut mempunyai potongan yang cukup fashionable, sesuai dengan kehendak para wanita sekarang ini.Ini bermakna selepas ini anda akan kelihatan lebih anggun dan ayu dalam masa yang sama ketika mengenakan baju kurung kegemaran anda.

Jadi, tunggu apa lagi. Bolehlah mula memilih dan ’shopping’ baju kurung kesukaan anda di Zalora Malaysia! 

9 comments:

  1. memang cantik2 dan menarik... i loikeee....

    ReplyDelete
  2. cantik..selamat hari raya..:)

    ReplyDelete
  3. teringin nak beli tapi takut tak muat

    ReplyDelete
  4. cantik..hrgenye pon pasti cntik..huuu
    *xsanggup*

    ReplyDelete
  5. tak pernah shopping kat zalora.... sebab takot size tak kene dgn badan huhu

    ReplyDelete
  6. Wah saya suka lah cara akak ekspresikan baju kurung tu. Nampak indah sangat

    ReplyDelete
  7. Koleksi baju2 kt Zalora memang meruntun kalbu. . =D

    ReplyDelete
  8. salam. huuu gojess! heehhehe

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️