Kaya sangat ke????? | miss fluffy


Friday, 23 January 2015

Kaya sangat ke?????


Pagi tadi sebelum ke tempat kerja kalut ke bank nak withdraw duit.

Berjaya withdraw.
Tapi sampai je tempat kerja baru perasan condition duit ni.

Stamp chop! Siap conteng. Macam mana duit ni boleh ada dalam mesin ATM ni? Haihhh membara je. Laku ke duit ni?
Entah siapa kaya sangat sampai duit pun nak conteng, stamp chop bagai. Memang pffftt sangat tau!!

Kalau suka sangat nak "mendekorasi" duit, simpan jela untuk diri sendiri. Jangan guna! Ini tak, kan dah menyusahkan aku. Lahaiiii!



7 comments:

  1. EMPEROR AGONG?
    rasanya boleh tukar g bank tu. sapa punya keje la. >..<

    ReplyDelete
  2. erkk. teruknya keadaan duit tu. siap bercop cop bagai :P

    ReplyDelete
  3. sah kena conteng ngan anak ni. hehehe... duit ni boleh tukar je kat bank.

    ReplyDelete
  4. Kesian kat akak.. tp seyes lawak sampai cop bagai.. bank mmg x cek ke? Aduhai...

    ReplyDelete
  5. habis tu macam mana?.. boleh guna ka duit tu.. Cuba masuk balik dalam cash deposit..

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.