Bro, takdak manusia yang perfect hang tau? | miss fluffy


Thursday, 16 April 2015

Bro, takdak manusia yang perfect hang tau?



Sebenaqnya aku cuma nak kata:
Kita manusia mana ada yang sempurna.
Kita pembuat dosa tak kira dalam sedar atau tak.

Nota
1. Deni = Dia ini
2. Kelebek = Meneliti

10 comments:

  1. Cermin diri sebelum ambil kanta pembesar teropong salah org kn.. Hm... Ntah org gini.. Ada je tak kena di mata dia...

    ReplyDelete
  2. Betul.. Manusia tiada yg sempurna..

    ReplyDelete
  3. Setuju...SA selalu jd mangsa keadaan kat opis ni...tp biar la...lg dia kata lg byk pahala dia SA dpt

    ReplyDelete
  4. yg jenis mcm ni, sembang je pandai...

    ReplyDelete
  5. hahaha.. thumps up !! depa ni xpayah layan buat sakit hati

    ReplyDelete
  6. Salam. Hee insaf dgn diri saya sendiri ;p

    ReplyDelete
  7. saya memang tak sempurna.. diakui sangat2.. huhuhuhuhu,, :'(

    ReplyDelete
  8. hakikat!! tiada manusia yang sempurna.. T.T org macam tuh. biar jaaaa.

    ReplyDelete
  9. Mcm style matluthfi plak missfluffy ni. Hehe tapi indeed. Sokong sgt. Manusia tak perfect.

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.