Jadikan membaca sebagai amalan................agar tak tersalah faham. | miss fluffy


Thursday, 23 April 2015

Jadikan membaca sebagai amalan................agar tak tersalah faham.



Selepas 0.003 saat berita ini di-upload, komen-komen pun muncul bak cendawan selepas hujan.

KOMEN DARI PAHLAWAN YANG HANYA MEMBACA TAJUK BERITA
Komen 1: Cilake punya nenek. Takda hati perut.
Komen 2: Ntah pape nenek ni. Perangai budak-budak.
Komen 3: Nenek keji.
Komen 4: Tua pun nak buat hal.

KOMEN DARI MEREKA YANG MEMBACA KESELURUHAN BERITA
Komen 5: Hoiii yang sedap duk keji nenek tu, korang dah baca ke petikan kat tu?
Komen 6: Nenek tu tak sengaja la, buat dosa kering je maki nenek tu.

KOMEN AKU: Rakyat Malaysia malas membaca. Jangan sentap, kalau terasa ambik. HAHAHA!

Nota: Alaaaaaaaa nak gurau pun takleh....

10 comments:

  1. tangan yg menaip lagi laju dari mata yg membaca. nak buat macam mana kan...

    ReplyDelete
  2. betul betul. kalau malas baca habis tak yah komen. situasi ni selalu jd dlm dunia blog. hahaha

    ReplyDelete
  3. ada je dik yg komen tanpa baca ... heheheeee

    ReplyDelete
  4. memang pun rakyat malaysia ni malas membaca.. tahu nak komen aje.. baca la sampai habis! *emo* :P

    ReplyDelete
  5. hahahahahaha! ini kelakar :D

    ReplyDelete
  6. kesian nenek..mcm2 komen dia terima.

    ReplyDelete
  7. Haha. Typical Malaysian. Baca tajuk then komen. Huhu .

    ReplyDelete
  8. keyboard warrior......
    byak kat malaysia ":P

    ReplyDelete
  9. huhu itulah die selalu dok kate, dont judge book by its cover!
    ngehngehngeh =D

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.