Selamat sampai....... | miss fluffy


Monday 15 January 2018

Selamat sampai.......


Alhamdulillah, aku selamat sampai ke Kedah pada Sabtu malam. Yihaaa perjalanan terbaik tapi ada la kekangan sikit. Takpa nanti aku share pengalaman pertama aku dekat Hatyai. 

Kelmarin asyik tidur je tambah² cuaca sejuk pulak. Kawan-kawan nanti aku balas kunjungan korang hokeyyy!

Nah belanja gambar dekat pekan Hatyai.

Wayar elektrik yang berselirat tu nampak unik. Rasa macam zaman dulu-dulu pulak.





Nanti aku share ye best ke tak trip kali ni ☺

♥ps: 2 hari tak pos entri :p

4 comments:

  1. Wahh bestnya huhu ..jangan lupa share~ nak juga baca hehe

    ReplyDelete
  2. Berselirat sangat kan wayar dia kak. Aah mmg nampak zaman dulu2x je. Huhu.

    ReplyDelete
  3. e'in pegi thailand tahun lepas time bulan puasa.. keja gile company trip time tu.. haha

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️