Pau panas~ | miss fluffy


Monday, 10 June 2013

Pau panas~

Assalamualaikum.

Sejak semalam hujan turun sampai petang tadi. Suka sangat sebab hujan turun!! Hiksss bila hujan mula la perut ni lapar macam². Pastu kepala otak ni memikirkan macam² la nak makan. Sejuk²  ni kan best dapat makan pau panas². Suka giler aku dengan pau ni. Haha lagi² pau ayam! Ohseeemmm:D



Konon diet tapi teringin nak makan macam². Hihi :P Hampa suka pau? Meh nak belanja. Wakaka~

14 comments:

  1. mun suka..apelagi..cepat la belanje...hooooooo

    ReplyDelete
  2. suka jgak pau..tp pau kcang dn kaya la :) ohsem pnye sdah..

    ReplyDelete
  3. heeee.. selalu teman makan pau ayam panas2 masa time gi melawat pesakit kat hospital jea.. sebab kat sana je leh dapat pau panas2.. klu kat tmpt lain x tau mana nk cari.. nk buat sendri? arghh.. x reti makk.. kui3

    ReplyDelete
  4. dulu suka pau kacang merah, dah besar tak suka pau.. dah besar lg tetibe suka pau balik, mmg suka makan pau ayam yg panas2..
    #perut sudah berbunyi irama malaysia gamaknya :P

    ReplyDelete
  5. Wan suka...sama la. wan sangat suka pau ayam. Kdg2 kat R&R pun wan singgah beli. Hehehe...walaupun tak la sedap sgt.

    ReplyDelete
  6. kita suka pau kaya,manis dan cair di mulut.marbeloss>__<

    ReplyDelete
  7. eh2, kita sama lah.. peminat pau ayam tegar.. kahkah

    ReplyDelete
  8. pau? suka jugak...klu mcm tu..jomlah! haha!

    ReplyDelete
  9. masa sejuk mmg lapar.. hehehe

    ReplyDelete
  10. Salam.

    Ak suka, tapi ak suka pau berlauk, mcm pau ayam or daging. Pau ceklat, pau kaya, yg manis2 ak kureng.

    Makan panas2 mmg sedp,time cuaca sojuk..fuhhh, pekena skali dgn kopi o pnas kaw2..waaa..surga, surga, kih3

    ReplyDelete
  11. akka suka pau inti kacang.. terliur pula.. hihi.. tapi sekarang ni akak pun tengah diet juga.. huhu..

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.