#27 Wordless Wednesday | miss fluffy


Wednesday, 22 May 2013

#27 Wordless Wednesday

Assalamualaikum.
Morning Glory Pool is a hot spring in the Upper Geyser Basin of Yellowstone National Park in the United States.





Source: Google & Wikipedia
Subhanallah!

16 comments:

  1. Subhanallah!
    Wahhhhh, cantiknya! :)

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Warna pelangi..cantik sangat ciptaanNya :)

    ReplyDelete
  3. beautiful and awesome...tiba tiba terasa macam nak pegi jer...ekekekeke....

    ReplyDelete
  4. dulu ada jgk tgk kat majalah, kali ni tgk lagi n terus rasa teruja lg.. it is owsem!

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum,

    Subhanallah...maha suci Allah..

    ReplyDelete
  6. cantik giler kaler dia.mcm lukisan pun ada

    ReplyDelete
  7. lawa sungguh. kaler tu dah mcm rupa kene photoshop bagai tp realiti benda tu real.

    ReplyDelete
  8. subhanallah cantiknyeee...indahnya ciptaan yang maha berkuasa...

    ReplyDelete
  9. cantiknya.. rasa nak terjun je tapi nmpak mcm dalam je..

    ReplyDelete
  10. subhanallah. .cantiknya. .tp
    sy gayat air. .hehe. .cm dlm je. .seram pun ade. .

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.