Saya sudah. Anda? | miss fluffy


Sunday, 5 May 2013

Saya sudah. Anda?

Assalamualaikum.

Akhirnya aku berjaya buat pemilihan yang konon sukar sangat tu. Haha. I'm done. How about yours?
Hari ini timeline FB penuh dengan jari berdakwat, gambar sekitar tempat mengundi dan bla bla bla. Haha.


Aku dah pangkah. Hampa? Mihmih;3

16 comments:

  1. najihah belom pegi laaaa ~ t ptg ...In Shaaa ALLAH :)

    ReplyDelete
  2. <--- belum lg sbb tak daftar pengunu aritu :'(

    ReplyDelete
  3. belum cukup umur xD wahahaha

    ReplyDelete
  4. tahniah sebab sudah buat pilihan....

    ReplyDelete
  5. Akak tak pangkah..huhu..tempat mengundi kat Sabah..tak dpt balik...

    ReplyDelete
  6. smlm kan, kat wall fb penuh gambar jari.. hihi^^

    ReplyDelete
  7. setiap kali tengok gambar jari org upload, teringat pesan kawan.. kalau nak tengok perempuan tu tinggi atau rendah tengok jari dia..

    petua mana entah dia cilok.. hahaha!

    ReplyDelete
  8. syukur alhamdullilah selesai juga akhirnya.. Semoga kita bertemu lagi di PRU ke 14 jiwa nyawa masih dikandung badan hehehe :)

    ReplyDelete
  9. tu la..skit mate plak tgok kt wall..sume post pic jari..huhu

    ReplyDelete
  10. yeayyy kita dah jalankan tanggungjawap kita :)

    ReplyDelete
  11. dakwat tu dh tanggal dh k??

    ReplyDelete
  12. iha opkos la tak, huhu.. haritu mmg hari mengupload gambar jari biru senegara :D

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.