My love :( | miss fluffy


Tuesday, 26 February 2013

My love :(

Assalamualaikum.

Masuk hari ni dah banyak hari kucing kesayangan aku tak balik. Aku pun taktau samada mati atau hilang. berhari-hari dah cari. Tunggu lagi mana nak tau dia balik. Tapi takde.
Pasni dah takde yang nak gigit aku, nak mengiau setiap pagi minta makanan, takde yang kena marah sebab buli kucing lain, takde lagi yang nak menggesel kat kaki aku. Sedih, dah la sebelum ni dia sakit. Kurus. Lepas tuh menghilang. Selalu tidur bawah kereta atau tepi tiang tapi sekarang dah takde lagi. Puas cari. Bangkai atau badan bernyawa still tak jumpa. Mak aku pun rindu dia. Sebab dia nakal! Sangat-sangat!
Mungkin kalau nyawa dia tak panjang, dia taknak mati depan aku. Buat aku lagi sedih. *Crying

The only one picture with my lovely cat. Gambar yang lain dah hilang sebab hard disk laptop rosak. Wuuu~




Seriously, miss him.


R.I.P my lovely oren. 
Sekurang-kurangnya aku tau dia dah takde lagi :(

8 comments:

  1. Alaaaaa sedih :'( Nangissssss... :'(

    saya pun syg kucing sgt2, dedulu pernah kucing hilang rasa mcm kena curik, senulan bekabung menangis bengkak2 mata..

    skrng bela kucing indoor je.. selamat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih awak...dh jumpa td..tak bernyawa dh..sobsss:(

      Delete
  2. tu malas nak bela kucing nie.. bila dia hilang tetiba, mati depan kita memang sedih sesangat.. sebab rindu dengan gelagat dia kan.. T_T tabah ea dear.. mana nak tahu kot2 dia balik semula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila tak bela jadi teringin sgt nk bela..bila dh bela sedih pulak bila dia tinggalkan kita..oren sy dh tak balik dh..jmp bangkai dia semalam..TT__TT

      Delete
  3. hurm...nasib yang sama macam kucing sendiri orochi..
    #takpe kita phm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke?sedih kan..tapi sy redha..yg hidup pasti mati..

      Delete
  4. Salam.

    Allah.. dah takda dah dia..sabar ya MF..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm..xpe..sy redha..umur dia tak pnjg..

      Delete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.