After 3 years~ | miss fluffy


Tuesday, 24 September 2013

After 3 years~

Assalamualaikum.

Selama 3 tahun,
Bergelumang dengan buku, test, quiz, assignment, tutorial, final exam.
Perah tenaga, guna masa, habiskan wang ringgit
Demi segulung ijazah.

Perit kadang² rasa bila masalah bertimpa.
Bukan saja masalah nak belajar.
Faktor² lain juga boleh menjadi masalah.
Persekitaran, kawan², lecturers, wang, masa.

Tapi itu kisah 3 tahun lepas.
Hari ni aku tahu erti susah dulu senang kemudian.
Bila impian kita tercapai.
Itu la pengorbanan yang paling berbaloi untuk aku.
Boleh jadi aku la manusia paling GEMBIRA dalam DUNIA.
Dalam DUNIA hokeyy.

Syukran Ya ALLAH.
Terima kasih mak ayah.
Thanks my family.
To him, thanks because you be my companion.
Love my supportive friends.
People who doesn't like me?
You make me stronger. Realize my weaknesses.

Alhamdulillah. 
Semoga rezeki  aku ada dimana².
Semoga aku menjadi manusia berjaya.
Dunia dan akhirat. InsyaAllah:)


13 comments:

  1. tahniah~ selamat mengharungi dunia kerja pula nanti. tapi err, kaki tu kenapa pelik semacam jer? hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. err kaki jugak yg ko nmpk yer..haha itu dinamakan gaya..-_- btw, thanks..:)

      Delete
  2. Tahniah kak mF. dah habis ijazah :D syuk baru habis diploma :)

    ReplyDelete
  3. ehe tahniah2 yerrr....bile lah sy nk merasa pegang ijazah ni...uhuk uhuk :p

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah =) tahniah2..mcm kenal je tmpat ni..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah & congrats to you MF! dah graduate dah dia yaa...hehe =)

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.