Spam Anonymous | miss fluffy


Friday, 4 July 2014

Spam Anonymous





Saja buka comments spam. Berlambak penuh rupanya. Selama ni tak tengok. Huhu semuanya dari anon. Banyak sampai muntah.

18 pages of spam!!!

Minion :3 | via Tumblr

13 comments:

  1. tudiaaa..berderet2.. akak pun ada dapat jugak..selalu delete jer..buat menyemak mata tengok ja..=D

    ReplyDelete
  2. huhu...banyak kali jugak dapat.orang kata ni virus, jangan approve.

    ReplyDelete
  3. the solution is, tukar comment settings sayang... change on who can comment to registered users only.... senang cerita, lepas tu spam pun tak masuk lagi dari anon...

    ReplyDelete
  4. byknya spam comment....minion kat bawah tu comel..hee

    ReplyDelete
  5. tu malas guna kotak komen biasa...banyak sangat comment dari anon.... spam yang melampau kannnn

    ReplyDelete
  6. miza pun sama jugak,menyampah betull...heheee:p

    ReplyDelete
  7. akk pon hari2 dpt... semua ni seo trick...kita yg stress...hheee

    ReplyDelete
  8. pergh..banyak giler.. nasib baik pha is x pernah dapat lagi..

    ReplyDelete
  9. banyak nye.. hehe.. gelabah btui minion tu..

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum.

    Aku mime, stiap hari jugakla delete komen anon ni kat emel. Tu belum kira spam yg mmg trus hntr ke emel. Penat T_T

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.