#2 Wordless Wednesday | miss fluffy


Wednesday, 20 June 2012

#2 Wordless Wednesday

Assalamualaikum.


Credit: Facebook
Tengok picture ni merunsingkan aku. Cuti semester membuatkan aku jadi macam kucing ni:(

32 comments:

  1. Makan tidur jadi macam tu la.. Gurau je.. Hekhek.. btw, comel sangat kucing tu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi memang buat aktiviti makan tidur pun..wuuu~

      Delete
  2. alahaii.. kucing dah nk jadi singa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg nk jadi singa..apa la tuan dia kasi makan smp gedabak cmni?-,-

      Delete
  3. kucing tu dh nk bertukaqq jd singa dh rupanyer :)

    http://encikcopypaste.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasai..kembang semacam je...hehe

      Delete
  4. err...mana komen ak sblom nih???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada je tu ha...tak ghaib pun..hehe;p

      Delete
    2. sepatutnya ak org #2 bg komen kot...aishhh :P

      Delete
    3. haha aku pun xtau lah kenapa ko jd org ke-3..next entry la ko komen laju2..bhahaha;P

      Delete
  5. besrnye kucing tu! heee~
    era tag kamu ye..

    tgk ni --> http://akulahe-rapasha.blogspot.com/2012/06/contest-muka-marah-paling-cute.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang besarrr O_o
      hehe okeyy nt sy tgk tag awk tu yer;) thanks

      Delete
  6. HAHAHA...kita sama la hehe
    makn tidw makan tdw..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe kan?nk bt cmne tu je aktiviti waktu cuti..nk keje xde org nak hambik..harharhar;p

      Delete
  7. alamak! missha pun mcm nak sama je ngan kucing tu..haish, taley jadi ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom missha kita lawan diet..xmau jd cm kucing ni..haha:)

      Delete
  8. uishh, takutnya tengok kucing tuu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. la knp takut?sedap peluk nih..hehe;)

      Delete
  9. Besarnye...Takut plak dgn kucing besar mcm ni..muka pun garang tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..besarkan?muka plak bejet nk singa je..hihi ngada tau kucing ni;p

      Delete
  10. berapa kg ni..mesti besau dari my mrpoposh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. xtau pulak bpe kg..yg pasti tuan beliau msh mpu angkat beliau lg..harharhar:p

      Delete
  11. wah dasyat! smpai mcm tu sekali penangan cuti sem ye? hahaha ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam ni la yg dok berlaku bila dtg cuti sem..hehe;p

      Delete
  12. Replies
    1. hehe jgn la jual..sedap bt bantal ni..hee:D

      Delete
  13. Perh kucing ni =B

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/aku-penat-jadi-athlete.html

    ReplyDelete
  14. haha..gebu naty miss fluffy...takpe asal sehat kan=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha menggebu-gebu sihat ye..aduhai..haha

      Delete
  15. waaa . gemuk , besoo , dan comey nyeeee .... !

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.