Aura positif! | miss fluffy


Sunday 25 May 2014

Aura positif!


Aku selalu terbaca pasal hidup kena sentiasa positif. Pemikiran yang positif ni bagus sebenarnya. Sebab bila jadi positif kita dapat nampak banyak kebaikan. Bergaul dengan mereka yang positif juga bagus. Sebabnya bila kita dalam kelompok mereka yang positif, aura mereka secara tak lansung juga terkena pada diri kita.

Contoh baru-baru ni aku join 1 business untuk buat side income. Alhamdulillah, mereka sangat positif. Tak putus bagi semangat, bagi kata-kata peransang. Bila rasa down je, kata-kata motivasi ni lah yang menaikkan semula semangat aku. Serious! So aku yang rasa nak give tadi terus tak jadi. Rasa semangat pulak nak melawan nak berjaya!

Teringat masa zaman dulu-dulu (anggap saja zaman otak tak matang), bila bergaul dengan mereka yang negative pemikirannya, aku turut sama menjadi manusia yang negatove thinking. Semua serba serbi tak kena. Itu tak puas hati, orang tu tak kena. Tak best kau tau jadi manusia yang negative thinking ni. Sumpah TAK BEST lansung.:face4: Ha siap caps lock lagi! Haha Banyak negative impact jadi kat aku. So dengan siapa kita berhubung atau berkomunikasi sila lebih memilih. Faham-faham sendiri lah. Huhu.

Sekarang bila dikelilingi oleh mereka yang sangat tinggi motivasi diri aku jugak mahu jadi seperti mereka. Tolak tepi, buang jauh-jauh negative thinking ni. Sentiasa bersangka baik dengan apa yang berlaku dalam hidup kita. Aku tak kata aku perfecto sangat sebab kadang-kadang aku jugak cenderung nak berfikiran negative. Tapi sama-samalah kita usaha jadi manusia yang boleh berbakti kepada orang lain. 

Aura positif sangat POWER!!blogger-emoticon.blogspot.com

=====================================================

Siapa-siapa yang tengah cari jalan/business untuk buat side income boleh contact 0174605902. 
InsyaAllah pulangan modal dalam masa yang cepat jika anda seorang FIGHTER!!:face18:Hehe sebab bila anda buat ada dapat. Modal rendah je serendah RM275. Sambil ber-business sambil jaga kesihatan!! Awesome sangat kan??

No comments:

Post a Comment

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️