Marah......!! Sabar.................... | miss fluffy


Friday, 14 February 2014

Marah......!! Sabar....................


Gumpalan geram dalam hati.
Nak diluah tapi tak mampu.
Kononnya nak menjaga hati.
Takut terluka.

Ikutkan hati.
Nak dijerit di muka.
Nak luah apa aku rasa.
Agar bisa menjaga hati aku juga.
Supaya tak terluka.

Senyap.
Turunkan suhu kemarahan.

Fikir satu perkara saja.
Sabar.
Sabar.

Dan sabar.

Saber lion is trowing a fit | Summer Ice Cream Treats! | via Facebook
Source: We Heart It

15 comments:

  1. jgn stress sgt layan marah... nanti kedut muka...hhee

    ReplyDelete
  2. slm jumaat MF.. sabar2.. mmg marah sgt tu...

    ReplyDelete
  3. Better sabar . Bahaya kalau dah gunung berapi . Hehe .

    ReplyDelete
  4. keep calm sis :)takmau marah2 :)

    ReplyDelete
  5. Sabar sabar. Kalau geram tu mmg rasa nak marah je

    ReplyDelete
  6. Those who be patience a lot with others may seems like a coward to other's eyes, but to Allah, the are most beloved to who could hold a grudge

    ReplyDelete
  7. sabar mimie.. marah xelok utk kesihatan diri.

    ReplyDelete
  8. Ikutkan hati rasa nak baling batu kat muka dia, biar dia tahu rasa sakit kat hati macam mana..
    jangan.. ikutkan hati mati.. ikut rasa lagi binasa.. buatlah yg terbaik cik Mime. biar iman yg jadi panduan..

    ReplyDelete
  9. jgn simpan lama2.. nnti jadi parah.. hehehe

    ReplyDelete
  10. SABAR itu perlu..
    ianya kan separuh dari IMAN ^_^

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.