Mata berat.. | miss fluffy


Tuesday, 25 February 2014

Mata berat..


Petang-petang macam ni, penyakit mata mai dah. 
Makin lama kelopak mata makin berat.
Makin nak pejam. 
Makin.........

Kroihh...kroihh...


Boss mai " Hoi-hoi!! Bangun-bangun!!"
=_='

reptile-vagabond:

ay ypma utndm .s

9 comments:

  1. hhaha sama lah kita :) nasib baik tak tersembam jer kat meja ni...

    ReplyDelete
  2. alololo.. mengantuk nya beliau,,haha

    ReplyDelete
  3. petang-petang, kalau layan je mata, memang mudah nak lelap. hihihi

    ReplyDelete
  4. petang2 macam nie memang pemalas..rasa cam nak kuar opis and balik umah..tapi sampai umah nanti tatau nak buat apa plak..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. ahaha.. petang2 mesti mengantok depan pc

    ReplyDelete
  6. ala ala ala...comey nya dia tido gitu....ahaks
    selamat beradu...suke kucen ya

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.