Usah peduli | miss fluffy


Tuesday, 25 February 2014

Usah peduli


Jangan peduli,
Bila ada mulut-mulut yang bercerita hal kau.
Jangan sentap,
Bila mereka berbisik-bisik memandang kau.
Sebab kalau kau ambil peduli,
Kalau kau sentap,
Kau takkan boleh hidup tenang.
Kalau kau hidup dengan cakap-cakap orang.
Percayalah.
Selamanya kau rasa serba kekurangan.

Mereka tak tahu apa yang kau lalui.
Mereka takkan pernah faham.
Biarkan mereka dengan dunia mereka.
Yang penting kau bahagia.
Boleh jalani hidup macam biasa.

Kalau kau tak tahan,
Kau bagi ayat sentap.
Ayat pemati kata.

"Ada aku kisah korang nak cakap apa?"

Huhu......

I do not care!
Source: We Heart It

8 comments:

  1. yang penting kita tau apa yang ktia buat..

    ReplyDelete
  2. pekak kan telinga, kering kan hati. huhu

    ReplyDelete
  3. yea.. just live your life to the fullest ^^

    ReplyDelete
  4. sematt laa, hehehe. do i care lah dengan haterr, hehe

    ReplyDelete
  5. betul tu..kekadang orang saje buat camtu untuk menjatuhkan semangat kita..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. buat donno ja.. janji hati xsakit dan happy selalu

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.