#18 Wordless Wednesday | miss fluffy


Wednesday, 20 March 2013

#18 Wordless Wednesday

Assalamualaikum.



Source: Facebook

Perghhh nampak stylo!! Huhu~

31 comments:

  1. maakk ai cantiknya..cam ne la mereka buat ekk.kreatif betul..

    ReplyDelete
  2. seriously stylo.... i loikeee....

    ReplyDelete
  3. err, teringin nak buat ker? tgk youtube, belajar. nnt bila ko dh kahwin, boleh tunjuk kat suami...

    ReplyDelete
  4. AJ selalu tengok tutorial dalam youtube..
    Tapi takde siapa pulak nak dijadikan mangsa...
    Kakak ngan mak rambut pendek....
    Anak buah pun sama.....

    ReplyDelete
  5. cantiknyer gambar 1st belah kanan :)

    ReplyDelete
  6. wow style sagat haha... berbunga bunga

    ReplyDelete
  7. peliknya.. macam susah je nak buat. huhu.

    ReplyDelete
  8. Cantik gileee! Malangnya rambut pendek tak panjang-panjang T__T

    ReplyDelete
  9. Cantik dan kreatif semuanya. Hanya orang yang sabar aja yang sanggup menganyam rambut yang begini rumit. Saya ? Confirm tak sanggup.

    ReplyDelete
  10. rambut style bunga tu cun ^^

    ReplyDelete
  11. hmmm memang menarik dan kreatif....

    ReplyDelete
  12. suka yang 2 atas tu. cantik! :D

    ReplyDelete
  13. wah smart gila rambut dia.. macam susah nak buat je.. haha.

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum...

    Nice blog...
    Please visit Wirdina online store, this is a place for you to shop hijabs and clothes. This is a great place to make your choice.

    Follow back :)

    ReplyDelete
  15. cantiknya.. tingin nak wat.. ^_^

    ReplyDelete
  16. fuyyoo!! haha..kalo pakai tudung jd jambul2 ni.hahaha
    tapi cantikk kan

    ReplyDelete
  17. cantik..tp kalo rambut combi mmg xdpt la nk buat..heh heh

    ReplyDelete
  18. cantik! cik siti reti buat dandan yang biada ja...hehe

    ReplyDelete
  19. Cantik..sungguh kreatif diorang ni.. :)

    ReplyDelete
  20. suka yg kanan atas tu.. style! ehe

    ReplyDelete
  21. hehe cantik sampai rasa macam nak makan je.. :D
    p/s: kalau pakai tudung mau ambik masa berjam2 nih..

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.