#39 Wordless Wednesday | miss fluffy


Wednesday, 30 October 2013

#39 Wordless Wednesday



Source: Facebook

12 comments:

  1. huhu, mengelakkan pembaziran . takpe la anggap sedekah :)

    ReplyDelete
  2. minum kopi starbucks konfem tak membazirkan. hehe

    ReplyDelete
  3. Kalau ada yang mulakan hal ni di Malaysia, agak2 jadi ikutan org lain tak eh? Boleh membantu insan yg kurang bernasib baik. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh kot jd ikutan. Bersedekah bukan setakat bg duit saja. Mcm² cara boleh buat:)

      Delete
  4. Kesian pulak tengok atok dalam gambar tuh ._.

    ReplyDelete
  5. bagussssnya kalau ada mcm ni kat msia kann

    ReplyDelete
  6. allah terharu nyaa . sekurang-kurangnyee masih ada yang ingat dekat orang yang kurang berkemampuan ni :)

    ReplyDelete
  7. baca kali kedua baru faham ;)... andailah masyarakat di malaysia ni berfikiran dan amal sebegini, kan indah.

    ReplyDelete
  8. Senang je bila senang ingat sblm susah..hehe

    ReplyDelete
  9. menarik la idea ni. Patut buat kat negara kita. Dapat la gak yg x brapa mampu merasa. Jgn yg mampu tu plak gi mintak "pending coffee". kena jujur la

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum.

    Apa kabo..sihat mime? :)

    Bagus cara ni..macam konsep sedekah juga, pendekatan je berbeza.

    ReplyDelete
  11. waaaa bagus la benda ni. org2 kat mesia ni tak terfikir ke nak buat eh. hmm tapi kalau ade 'starter' rasanya ok je hehe

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.