Adidas Blogger Cup KickOff! : Question #7 | miss fluffy


Thursday, 19 June 2014

Adidas Blogger Cup KickOff! : Question #7


Hollaaa!! Hehe tibalah masanya untuk soalan #7. Macam mana soalan #6? Ada siapa dah jawab? Senang kan? So, mari kita ke soalan seterusnya. Yang ni kacang rebus sangat! Budak tadika pun boleh jawab. Buta bola *ada ke? pun boleh join! Hehehe:11:

 
Soalan:
Who is the player in the picture?

Hint/Klu:
Klik gambar or sini (LINK) ATAU
Mainkan video di bawah ini! (The answer is about the man in the video)


Senang kan?? Dah tau jawapan sila tepek jawapan korang pada kotak jawapan di bawah ini. Good luck!! :9:

8 comments:

  1. Sebenarnya cik ne buta kalau tang bola2 ne..tp kalau tengok gambar tu cik tahu messi sebab somi minat messi...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lagi cik, join la...huntung2 menang! hehe jawapan dah tau...:D

      Delete
  2. salam. omg omg! huhuhuhuhuu...sy tak tau apapun kalau tentang bola haahhaha :D

    ReplyDelete
  3. okay done...dah jawab dahh..hehehe..menabung VW sini sekali.. :D

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.