Kahwin | miss fluffy


Sunday, 12 January 2014

Kahwin


Source: Facebook

20 comments:

  1. satu perkataan faveret org malaysia :)

    ReplyDelete
  2. betul tu, jangan ingat bila dah kahwin, dah setel tanggungjawab tapi kehidupan sebenar baru bermula

    ReplyDelete
  3. nice words.. kahwin bukan seperti cerita dongengan barat, "n they live happily ever after"..
    tapi kahwin adalah satau permulaan cabaran baru..

    ReplyDelete
  4. bila dah kawen mmg penuh dengan tanggungjawab, kene sentiasa bertolak ansur dan sentiasa bersabar..

    ReplyDelete
  5. saya ingatkan cik mime nak kahwin tadi.. hehe (:

    ReplyDelete
  6. ehh.. cik mimi fluffy nak kawen yer.. kawin tu membahagiakan.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe nak kawin tu memang la nak..tapi masanya belum smp lagi sis..huhu ^^

      Delete
    2. ok.. take ur time.. enjoy dulu.. bkn enjoy membabituli yer.. upss.. tercarut pulak hahaha

      Delete
  7. disebalik keindahan berkahwin ni ada tersoroknya dugaan...semoga dipercepatkan jodoh ya..hehe..semua org nk kawen..niesa punn nakk.. ;)

    ReplyDelete
  8. tanggungjawab yang sangat besar yang perlu dijaga sebaik mungkin :)

    ReplyDelete
  9. Harap2 perkahwinan kita semua diberkati Allah... Apa guna hapy kat dunja tapi tak disana kan....

    ReplyDelete
  10. perkataan yang ringkas.. tapi penuh dengan tanggungjawab dan dugaan..

    ReplyDelete
  11. betul tu...kahwin ni bukan melepas batuk ditangga...

    ReplyDelete
  12. orang kata kahwin ni banyak tanggungjawab. :)

    ReplyDelete
  13. amin.. nice sharing about kawen2.. hehehe

    ReplyDelete
  14. bila kahwin hidup dah penuh tanggungjawab,tak reti nak bayangkan lagi..huhuu

    ReplyDelete
  15. kawin bukan bila sampai masa tapi sebenarnya bila sudah bersedia..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.