Monday blues~ Again. | miss fluffy


Monday, 13 January 2014

Monday blues~ Again.



Cuti je lama-lama datang la kan penyakit biru ni. Haishhh malas betul kan perempuan ni. Haha.
Kepada yang masuk bekerja hari ni, selamat bekerja! Chill tau! Jangan jadi macam aku ni. Mihmih ;3 
Pagi-pagi dah lemau. 

Set minda. Positif. Positif. ^^

18 comments:

  1. biasa lah tu... xpe.. esok cuti.. hihihi

    ReplyDelete
  2. so far licha suka la hari isnin time kerja. bayk meeting so hari cpt habis. :)

    ReplyDelete
  3. cuti 2 hari pun dah boleh dpt monday blues...

    ReplyDelete
  4. kalau pagi2 dah lemau, petang2 apa lagi.. terlebih lemau. hehe

    ReplyDelete
  5. Bekerjo la kito sekuek nyo... hihi..

    ReplyDelete
  6. hahahahhahah!!! kemain birunya kak... kahkahkahkah!! uhuk!

    ReplyDelete
  7. tu dia.. smpai biru muka tu.. hehe...

    ReplyDelete
  8. hihi.. sabar jer lah.. tp ape yg segan tu mimi?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dr pemahaman sy..segan ada dua...
      segan 1: pemalu
      segan 2: pemalas

      hehe:D

      Delete
    2. hahahaha.. ok ok.. faham.. *kelipkelipmata

      Delete
  9. nak jadi adik beradik angkat dgn avatar ke? hehe =)

    ReplyDelete
  10. sib baik cuti ari senin aritu..takde laa raa blues sgt..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.