Toco the Cat and Little Girl | miss fluffy


Friday, 3 January 2014

Toco the Cat and Little Girl


Amaran: 
Jangan berani tengok kalau anda allergik dengan kecomelan tahap bahaya.

A tabby cat and her little human both turned two this year. They have been growing up together since birth. The two share a very special friendship and are completely inseparable. The parents have documented their special bond on instagram. It’s evident that kitty loves his little human and the little girl adores her furry best friend.

Nak tau lebih lagi? 
Source: (LINK)

Gambar depa masa kecik-kecik! 1000% comel!















BFF dari kecil sampai besar. Ohsem gila!!
*Pengsan sebab comel sangat~

22 comments:

  1. comelnya.. jadi kawan baik lagi tu.. :D

    ReplyDelete
  2. serius comel giler ngk kucing ngn baby tu... geram ngk pipi baby tu..gebus2...

    ReplyDelete
  3. Ya Allah comelnyer!! Indahnya ciptaan Tuhan!

    ReplyDelete
  4. ya Allah comel nya dua2 .... :)

    ReplyDelete
  5. tembam sungguh pipi diaaaa.... geram pula nak cubit ^^

    ReplyDelete
  6. BFF pun perasan je...posing je

    ReplyDelete
  7. nak buat macam ni jugak la kat anak-anak saya nanti. hehehe

    ReplyDelete
  8. Alaaa kenapa comei sgt nie!!! Geram tgk..=D

    ReplyDelete
  9. ya Allah,comel sangat kenapa>_<.sweetnye!!

    ReplyDelete
  10. comellnyaa budak tuuuu. btw kucing tu bff dia. dahsyat2 huhuh

    ReplyDelete
  11. omg.... so cute lah both of them.. comel comel comel!!! hehe

    ReplyDelete
  12. Comelnya.. teman sejati tu.. :)

    ReplyDelete
  13. alahai comelnya baby main dgn kucing dia :)

    ReplyDelete
  14. mmg jadi kwan baik smpi besau la tu kang...
    omei tau! grrrr

    ReplyDelete
  15. alamak...ini one in a million nie..doremon ngan nobita pun tak membesar macam nie..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  16. warghh,...boleh gile camni tengok aksi comel mereka..kawan baik tu..best moments ever!

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.