#43 Wordless Wednesday | miss fluffy


Wednesday, 4 December 2013

#43 Wordless Wednesday


Source: Facebook (Dunia Kucing)

Teringat anak² kucing di rumah macam ni la perangai depa :3

13 comments:

  1. nana takut kucing,hihi...lagi2 yang jenis manja gini:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala knp takut....Hehe dorg manja² je..:P

      Delete
  2. rindu ciktam kat rumah..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciktam..bulu hitam ker? Kalau bulu hitam boleh geng dgn kucing saya...Hehe

      Delete
  3. salam..

    hehe...mmg btul..tp xde licking la..biase dia tgok@tenung pastu cuit2 sikit..haha
    pelik tgok xsama dgn jari dia ^o^

    ReplyDelete
  4. best kene gigit ngn kucing.. hehe.. calar pun banyak kalau bela kucing..

    ReplyDelete
  5. .....tapi ada kawan akak fobia dengan kucing....tak faham aku....hihi

    ReplyDelete
  6. betol.... hehehhee.. gigitan manja ^_6

    ReplyDelete
  7. HAHA! memang selalu macam ni kan? sesetengah orang nampak kucing macam nampak harimau depan mata.. tapi betullah kucing tu daripada 'family' harimau juga.

    ReplyDelete
  8. Haha perangai kucing memang camni kan? Comel je! ^^

    ReplyDelete
  9. comel je kucing cam ni.. tapi kalau da kena gigit, rase nak lempang laju2 je.. haha :D

    ReplyDelete
  10. gigitan manja tu.. rindu nak bela kucing..

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.