KL Gangster 2 | miss fluffy


Thursday, 5 December 2013

KL Gangster 2


Lepas aku baca entry dari sini, aku pun teringin jugak nak post video ni yang kebetulan aku tengok malam semalam. Mungkin ramai dah tengok atau belum aku taktau la. Gelak sesawan aku semalam. Hilang kejap stress tengok video dorang ni. Meh layan iKLan Gangster 2~



Sebelum ni dah dah pernah tengok iKLan Gangster lawak jugak. Ha yang belum tengok meh tengok aku letak sini.


Saper yang tengah stress, tension, tertekan, sakit hati mahupun sedang bergembira boleh layan video ni. 1 je yang mampu aku cakap, LAWAK!!!

7 comments:

  1. xdapat tgk..loading lame..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala yeke...huhu xpe nt boleh buka lain tgk ye..:P

      Delete
  2. tak dapat tengok juga.. internet akak slow..

    ReplyDelete
  3. Tak silap saya la kan, bebudak ni jugak la yang dulu pernah buat parodi iklan pencuci muka lelaki guna air wudhuk ni kan?

    ReplyDelete
  4. hihihi... dh tgk b4 this.. mengekek kite gelak.. ekeke...

    ReplyDelete
  5. tak tengok lg sampai sekarang.. hehe. bz punya pasal

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.