House of Mini | miss fluffy


Wednesday 11 December 2013

House of Mini

Semalam pergi jalan-jalan cuci mata jap kat Amanjaya Mall. Pastu tetiba nampak kedai cute nama House of Mini. Ya Allah, kedai ni jual cupcake dan donut. *Apa yang aku nampak la. Yang excited-nya, cupcake depa comel sangat!! Kecik-kecik cute je. Donut pun sama. Aishh aku dah la spesis geram takleh tengok benda cute ni. 

Apa lagi aku pun rembat la donut. Huhu mereka jual 6 biji donut dengan harga RM7.00. Cupcake pun harga sama. Banyak choice of flavors gak. Tapi disebabkan aku seorang je yang nak makan decided ambil 3 biji je. Lagipun first time try tak berani la nak ambil banyak sebab aku ni cerewet jugak bab makan. 

Bila dah ngap!! Emmm sedap gak! Hehe ala-ala Big Apple gitu. Cumanya versi mini. Nanti boleh beli lagi. Nak try cupcake comel mereka pulak. Hehe.

Ha siapa-siapa nak try makan donut cute ni boleh la singgah House of Mini kat Amanjaya Mall, Sungai Petani. *Promote pulekk:P Tempat lain aku taktau ada ke tak. Ada kot. Aku tau tempat aku je:P



Sila² menjamu mata-_-

p/s: Macam pernah dengar House of Mini ni. Kedai cupcake kat  Berjaya Times Square tu apa nama ye? Hmm. 

17 comments:

  1. This is a must try!! Haha kena cuba nampaknya lepas ni!

    ReplyDelete
  2. bnyk dah berteraskan donut skrg ni. hehe. yang jenis bergula dah makin hilang >.<

    ReplyDelete
  3. dah lama tak makan donut! dapnyaaaaa

    ReplyDelete
  4. pernah beli dan rasa..memang sedap...sekali ngap je...

    ReplyDelete
  5. wah.. sedapnya.. dah lama akak tak makan donut macam tu..

    ReplyDelete
  6. ok stress.. kenapa comel sangat ni?
    haha

    ReplyDelete
  7. Perghhh terliur pandang .. Sedap betul

    ReplyDelete
  8. dunkin donut !!!!! fav hana twu dak. sedap nie !! huhu

    ReplyDelete
  9. aarghhh.. geramnya... nak jugak... nak jugak...

    ReplyDelete
  10. dapnyer...dekat area klang pon da buka 1..kat i-city lau xsilap..xtry lg...
    tgok cam sedap tu..bleh try g beli ni..ngeeeee

    ReplyDelete
  11. wa sdpnya. .n kotak tu comel sgt. . :D

    ReplyDelete
  12. murah nye harga dia kan.. npk sedap sgt..

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️