Cat lover :3 | miss fluffy


Sunday, 15 December 2013

Cat lover :3


Siapa suka kucing? Hehe aku memang suka sangat dengan kucing. Depa makhluk cute teruk! Tak tahan kalau tak sentuh bulu depa tu. Kena sentuh jugak. Pernah kena marah sebab usap kucing ikut dan aku je. Takut tangan kotor. Tapi aku tak kisah itu semua. Tangan kotor boleh basuh. Wahaha yang penting aku boleh usap kucing tu dan bertegur sapa. Baru aku puas hati. Kalau tak rasa macam menyesal je tak bertegur sapa dengan kucing² jalanan ni. Haha mesti orang kata aku giler sebab dok sembang dengan kucing. Hanya pencinta kucing saja yang memahami. Betul tak? 


This doodle inspired from Cat versus Human 

Konon ciri² penggemar kucing la ni. Haha padahal itu la yang ada kat aku. Memang apa yang aku lukis itulah yang benar² berlaku. Heee tapi aku suka!! Love >.<

12 comments:

  1. bulu kucing kat baju2 dah tau dah mmg suka tido ngn kucing
    hahaha

    ReplyDelete
  2. sy pun pncinta kucing. .kekdg tgk kucing comel sgt dk kt tepi jln, sy sggup kejar. .muahaha :D

    ReplyDelete
  3. betul tu..kalaulah kucin pandai cakap..sure seronok main² dgn kucing..hehe

    ReplyDelete
  4. haha..chomel. Si comel tu memang..kalau serabut kerja, balik rumah & main-main ngan die..hilang terus stress. huu

    ReplyDelete
  5. Setuju! Ciri2 tu semua ada kat saya. Saya pun kalau nampak kucing ja mesti nak tegur. Hahaha.. :D

    ReplyDelete
  6. so true.. i hv 7 of them.. they owned me..

    ReplyDelete
  7. hahaha.. baju paling ketara.. tak jumpa kucing sehari boleh sesak nafas ooo..

    ReplyDelete
  8. wah...patut laa gambar owner pun dengan kucing...dah nampak dah minat dia kat situ..hehehe

    Regards.
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. Teman pun suka kucing... dulu selalu jugak teman main kejar-kejap dan bergusti tangan dengan kucing... :)

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.