My bad day | miss fluffy


Sunday, 29 December 2013

My bad day

Perkara yang aku takut berlaku akhirnya jadi jugak kat aku. Mungkin ada hikmah tapi sampai sekarang agak fobia & teringat-ingat. Nanti ye aku cerita. Sometimes rasa macam mimpi je. Huhu I will never ever forget this day Friday, 27 December 2013.  Ngeri rasa! TT_TT

16 comments:

  1. What happen dear..apa yng d ngerikan sangat tu? cek citer

    ReplyDelete
  2. nape tu? harap takde pape...sabar yea?

    ReplyDelete
  3. Pengalaman ngeri yang macam mana tu? Seram seram ker?

    ReplyDelete
  4. alamak, kenapakah? are you okay? huhu.

    ReplyDelete
  5. apakah ? apa pon moga miss fluffy tabah menghadapi segala dugaan

    ReplyDelete
  6. banyakkan bersabar ya.. insyaa allah pasti ada hikmah di sealik apa yg berlaku

    ReplyDelete
  7. smoga lebih tabah menjalani kehidupan yg mendatang..

    ReplyDelete
  8. adehh tak mau rasa sedih2 ok. smile. take time. nanti cerita la bg tenang hati tu :)

    ReplyDelete
  9. semoga tak berlaku perkara yang buruk..

    ReplyDelete
  10. i dont know what happen but i think u can handle it although nampak teruk sebab Allah s.w.t tak akan uji umatnya kalau Dia rasanya umatnya tidak mampu menanggungnya.

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Komen buat anda lebih hemsen dan cantik seperti Action Kamen dan Misae. Jadi, sila tinggalkan komen anda.