Entry Terakhir 2013 | miss fluffy


Tuesday 31 December 2013

Entry Terakhir 2013


Kurang dari 24 jam, kita akan menyambut tahun baru 2014. Terlalu banyak kenangan pahit dan manis, suka dan duka, perjalanan hidup yang berlaku sepanjang tahun 2013.

Tahun 2013 yang banyak memori.
Perjalanan sebagai internship student melalui saat indah di hari Konvokesyen aku, seterusnya menjadi job hunter selama 6 bulan dan akhirnya dapat diterima bekerja.
Itu cerita-ceita yang memberi impak besar dalam hidup aku.
Belum dikira lagi cerita-cerita lain yang menghiasi hari-hari aku.
Such a wonderful moment in my life.
Semua perasaan bercampur-baur menjadi satu.

Bermula esok, lembaran buku baru, 365 halaman akan dibuka.
Apa pulak perjalanan hidup aku?
Cerita apa pula yang bakal ku reka?
Yang aku harap cuma biarlah cerita-cerita membahagiakan yang ditulis dalam buku baru.
Tapi sebagai hambaNya aku hanya merancang, Allah yang menentukan semuanya.

Dengan azam baru, semangat baru harapnya aku bersedia menempuhi apa saja ujian & halangan yang mendatang.
Amin.

Source: We Heart It

9 comments:

  1. memnag nak tulis yg terbaik.... selamat tahun baru

    ReplyDelete
  2. Yg pasti Muz doakan smoga 2014 lebih baik drpd yg sebelum2-nya...

    ReplyDelete
  3. all the best utk tahun yg bakal tiba ni.. :)

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru.. semoga terus success. :D

    ReplyDelete
  5. Slmt menyambut tahun baru 2014.. :)

    ReplyDelete
  6. inshaAllah, tulis yg baik-2 sahaja. atau mungkin ada sesetengah page dah ditulis utk kita.. (':

    ReplyDelete
  7. labh kurang mcm nina.. thn ni last jd student dan macam2 kenangan yg ada. hehe
    slmt thn baru ya :)

    ReplyDelete
  8. semoga terus maju jaya mimi..

    ReplyDelete
  9. semoga sepanjang 2013 mimie dapat mempelajari sesuatu supaya tahun segala perancangan tahun 2014 akan berjalan dengan lancar.

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Komen dari anda sangat berharga. Terima kasih atas kesudian anda memberikan respon dan pandangan❤️